Hawaii Expressi Maantee Karikasari – kokkuvõte

Eesti ainsas maantee eraldistardi sarjas saavutas Andre üldarvestuses auhinnalise 5. koha (M21 vanuseklassis 3. koht).



1. etapp: Söeterminali tee.
9km

Tulemused

Minu lemmik ala – eraldistart, õnneks jälle kolmapäeviti tallinna ümbruse teedel. Seekord siis maardu söeterminali teel, kus asfalt hea veeremisega ja auguvaba, liiklus hõre ning paar tõusu moodi asja ka sees. Lisaks päris kõva tuul.
Algus oli hea, püüdisin kiirelt kinnin ees startinud Alvari ja peale tagasipööret ka VeloClubbersi Veiko, kuid tagasiteel ei olnud enam kedagi püüda (kuna rohkem polnud keegi enne meid startinud) ja tempo vajus kohati 38 peale ära. Tulemuseks siiski täiesti ok koht. Järgmine kord luban Molevile särgi pükis panna.


Võistlustest pilte pole aga fotol on Andre lemmik profiklubi CSC rattur Dave Zabriskie sõiduhoos.





2. etapp: Tallinna uue prügila tee.
18,6km

Tulemused


Andre: Olin sellest etapist valesti informeeritud (süüdistada saan ainult ennast) ja selgus, et trass on 10 km asemel 19 km. Tuul oli korralik ja tagasipöördes, mida pidi läbima 3 korda, tuli hoog täiesti maha pidurdada. Sellest tulenevalt olid ka keskmised kiirused veidi kesisemad. Molevile jäi särk taaskord püksi panemata, seda suuresti selle tõttu, et härra oli trassile lennanud eraldistardi rattaga. Ja fakt on ka see, et kõik, kes minust protokolis eespool olid, startisid spets eraldistardi ratastega. Nii, et lugupeetud sponsorid, kui te seda loete – hädasti oleks vaja umbes 120 000 eeki, et selline ratas osta. Jään annetusi ootama, eestikad on veel õnneks kaugel.





Sellist püssi oleks vaja



3, 5 ja 7 etapp:

Mida hooaeg edasi seda paremaks minek läks. 3. ja 5. etapp peeti Haruteel (Ääsmäe liiklussõöm), mis on pinnatud ja halva teekattega ja suhteliselt mägine. 3. etapil olin ma viies. Ilm oli tõsiselt tormine – puhus pidev küljetuul, mille tõttu jäid keskmised kiirused kesiseks. 5. estapp peeti vahetult peale eraldistardi eestikaid ja raske oli peale seda motivatsiooni leida, et täie rauaga pingutada. Lisaks sadas sõidu ajal rahet ja ilm oli tõsiselt vilets. Vaatamata sellele olin neljas.



7. etapp toimus hea kvaliteediga Muuga söeterminali teel. Pikkuseks oli 9 km – hea kiire sutsakas. Ilm oli tuulevaikne ja sajuta, mis lõi ideaalsed tingimused hea tulemuse saavutamiseks. Sedakorda õnnestus saada 3. koht kusjuures 2 koht jäi 3-e sekundi ja esimene kõigest 7-e sekundi kaugusele. See oli kindllalt eraldistardi hooaja paremuselt teine mineks peale Eestikaid. Kokkuvõttes õnnestus saada auhinnaline 5. koht.


Kokkuvõttev punktitabel

Auhinnafondi jagunenine